2 aprilie 2017

Despre Cristeena...



Nimic nu e mai greu decat sa scrii prima postare pe un blog nou nout. Imi vin in minte mii de teme, mii de idei si de fapt nu gasesc niciuna potrivita pentru prima postare. Ce-ar fi sa incep cu inceputul, cu a ma prezenta? Cine e Cristeena ?


  • O femeie de 38 ani, simpla si in acelasi timp cu multe visuri.Viata mea a fost definita si marcata de multe lovituri care nu m-au doborat de tot si din ele am invatat sa ma ridic si sa devin mai puternica.
  •  De loc sunt din Oradea-un oras minunat din Vestul Romaniei-unde am atatea amintiri din copilarie, adolescenta si unde m-am format ca profesor de engleza .Totodata aici am suferit cel mai mult si am pierdut foarte mult. E latura mea mai sensibila despre care nu voi vorbi mult aici. Dar e si partea cea mai importanta a vietii mele-fiicele mele  .
  •  Momentan locuiesc si profesez in Portugalia-o tara minunata care m-a adoptat cand mi-a fost mai greu.Sunt profesoara de engleza la un institut de limbi si imi place foarte mult ceea ce fac.
  • Ce ma defineste? Dragostea si dorinta de a calatori, sensibilitatea la ce e frumos in jur-ador plimbarile in natura,oceanul,florile,pasarile,cartile; iubesc fotografia si imi place mult sa gatesc (cand am timp ).
  •  Nu am multa incredere in oamenii din jur desi sunt o persoana foarte sociabila ; am multi prieteni dar oamenii apropiati mie si de incredere pot fi numarati pe degete. Totusi ma consider o persoana norocoasa sa am multe persoane minunate in jurul meu care ma sustin in momente grele si frumoase. 
  • Si dupa experienta mea mai putin buna din prima casatorie acum ma consider o persoana norocoasa si fericita pentru ca am langa mine un barbat bun care ma iubeste neconditionat si din toata inima-fapt pe care il simt zilnic. 
  • Nu sunt o persoana foarte ambitioasa, cu idei marete. Vreau doar sa am liniste, sa fiu fericita, sa am pace si un om bun si iubitor alaturi. Si vreau sa vad cat mai mult din lume.Vreau sa simt ca nu am trait degeaba si sa fac diferenta atat pentru mine cat si pentru altii din jurul meu care imi sunt alaturi-si fericirea mea si persoana care sunt azi se datoreaza oamenilor dragi din viata mea pe care ii iubesc din suflet si carora le multumesc ca mi-au fost alaturi la greu si la bine - si ei stiu cine sunt. Si speranta mea cea mai arzatoare e sa am fiicele mele alaturi intr-o zi.


Deci va urez bun venit pe paginile acestui blog personal care sper sa va starneasca interes.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu