3 aprilie 2017

O cafea de buna dimineata?-Miroase a primavara afara


Buna dimineata lume!

Ador diminetile ca cele de astazi-ador sa ma trezesc dimineata cu soarele zambind pe fata mea si savurand cafeaua (una din marile iubiri ale mele) pe balconul scaldat in razele soarelui. Ador cantecul pasarilor -inchid ochii, las soarele sa ma mangaie si ascult, simt mirosul-e primavara si se simte. E primavara si e atat de bine. Pana si cafeaua are un gust mai bun si ziua parca incepe mai bine. Azi simt ca am chef-chef de tot-de viata, de a fi fericita. Azi incepe saptamana si ma simt bine-gata de a lua lumea in piept si de a imi face treaba .Si asta din cauza soarelui care imi mangaie fata, din cauza mirosului primaverii si din cauza cafelei ce azi parca are un gust mai bun!

Buna dimineata lume!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu