14 mai 2017

13 Mai 2017


Dupa cum spuneam pe Facebook, ziua de ieri a fost mai mutl decat coplesitoare-chiar daca am trait fiecare moment de acasa din fata ecranului. Mai intai vizita Papei in Fatima a marcat prima parte a zilei : misa , sfintirea celor doi pastori Jacinta si Francisco, declaratiile date si la final plecarea acestuia -toate urmarite cu mare emotie si entuziasm.
 Spre seara a inceput Eurovizionul-un festival care de obicei imi lasa un gust amar datorita modalitatii de votare si a politicii intervenite in deciziile castigatorilor. Insa seara a avut o surpriza nemaipomenita-castigatoarea a fost Portugalia cu melodia lui Salvador Sobral: Amar pelo dois (Iubind pentru doi). Nu mi-a venit sa cred ca e posibil-era prea frumos sa fie adevarat. Ador baiatul asta-o melodie adevarata-sincera, cantata din suflet. Stiu ce veti zice: eu sunt romana-ar trebui sa tin cu Romania-si tin dar melodia Romaniei nu m-a convins deloc-fata a cantat frumos dar baiatul-de nicio culoare melodia asta-sorry. Melodia portugheza mi-a placut nu pentru ca e portugheza ci pentru ca e sincer magica-de cate ori o aud pielea mi se face de gaina. Reactiile de pe retelel publice romenesti m-au intristat-atata frustrare si ruatate-in fine prefer sa nu discut acest subiect aici-cert e ca aseara am fost foarte euforica de aceasta surpriza.
Si sa nu uit al treilea eveniment important din Portugalia de ieri (desi nu sunt fan fotbal^)-victoria echipei de fotbal Benfica ca Tetracampioana 2017. Mii de adepti s-au adunat in Lisabona in circulara Marquez Pombal sa sarbatoreasca si au cantat melodia lui Salvador de la Eurovizion. Un moment emotionant.
Huh, ce zi spectaculoasa! Dar curand e timpul sa ne reintoarcem la realitatea de zi cu zi, la o noua saptamana, la munca si la datorie :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu