16 mai 2017

Jurnal de dieta (2)

16 Mai 2017

Am venit sa ma laud :) La prima mea postare spuneam ca m-am apucat de slabit si, dupa multe cercetari si sfaturi am decis sa apelez la medicina chineza-cea mai sanatoasa si care ajuta cu siguranta acest proces. Cum sunt fire pofticioasa si mi-e tare greu sa ma infranez la ispite am decis ca am nevoie de extra ajutor. Si deja dupa o luna jumate sunt pe deplin satisfacuta de alegerea mea. Ieri am avut inca o sedinta de acupuntura (cea clasica, pentru a re-echilibra metabolismul si a ajuta creierul sa nu sufere lipsa anumitor alimente) si ,ca de obicei, am asteptat cu multa emotie rezuktatul cantaririi-si wow-am scazut de 70-cantarul arata 69,1 kg. Asteptam mult sa scad de 70. Am fost felicitata pentru buna purtare :) si satisfactia a fost maxima-a meritat efortul. Deci de la 76,4 kilograme de la cat am inceput am ajuns la 69,1 -intr-o luna  jumate- e drept cu sacrificii si efort dar ma simt sanatoasa si fericita. Ca pana la urma e cel mai  important in viata sa fii tu multumita de tine insati-sa te simti bine si sanatoasa. Imi place de noua transformare si aceasta experienta m-a facut sa imis hcimb mult stilul de viata, alimentar si sa schimb ierarhia prioritatilor. Asteptam finalul dietei si rezultatul final cam in jumate de luna-o luna.

Jurnal de dieta (3)-09 iunie 2017

Am revenit la acelasi subiect si postez in aceeasi pagina in care am scris cu ceva vreme in urma bucuroasa ca am inceput sa trec pragul de saizeci si ceva de kilograme dupa atata vreme in care vedeam doar cu saptezeci si ceva. Eh, azi oficial am facut ultima sedinta de tratament de electro-acupuntura si cand am avut masuratorile finale. Concluzia? Foarte multumita. Azi am cantarit 67,7 kilograme-masurile s-au diminuit considerabil, pantlaonii imi cad toti de pe mine :D obiectivul mi-a fost atins, ce-i drept cu mult sacrificiu.Desi azi am primit unda verde de a manca iar din orice, am retinere-nu vreua sa ma reintorc la kilogramele initiale-stiu ca e foarte simplu. deci voi continua sa am grija, poate chiar sa mai pierd 2-3 kilograme sa fiu in zona de comfort de unde sa imi permit sa cresc 1-2 kilograme la nevoie. ca doar ne apropiem de vacanta. Deci ne auzim curand-la finalul verii sa vedem cum am evoluat.

Jurnal de dieta (4) 21 iulie 2017


Iata-ma din nou la acelasi subiect: dieta . Vin sa ma laud cu vesti bune si de data asta si sa va impartasesc bucuria mea . Dupa multe sacrificii si determinare am reusit sa ajung la frumosul numar 65. Am invatat sa respect principiile zilnice de a manca sanatos si sa fiu constienta ca se afla in mainile mele decizia de a mentine aceasta greutate sau de a strica toata munca de pana acuma. Ma simt fericita, mandra de mine si am mult mai multa stima de propria persoana. ma uit in oglinda si imi place ce vad. Acesta a fost si motivul pentru care am ales sa fac aceasta schimbare-pentru mine, pentru a fi multumita de mine insami si sanatoasa.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu