24 mai 2017

La o cafea ...

O dimineata buna incepe mereu cu o cafea , indiferent de vreme sau  de dispozitie. Diminetile sunt mereu diferite, dar incep mereu cu aceeasi cafea -un drog fara de care nu pot sa ma apuc de rutina zilnica. Si azi e o dimineata sueprba de inceput de vara-inca racoare si soarele incepe sa incalzeasca. Se anunta o zi caniculara si azi-ieri am ajuns la 38 grade aici in Santarém. Deloc amuzant daca esti obligat sa mergi la munca , sa petreci o zi intreaga muncind . Si azi pare la fel-dar dupa ce sorb inca o gura de cafea parca e mai bine. si ma uit afara-e inca racoare si profit de aceste clipe in care sunt doar eu si cafeaua din fata mea-si calculatorul  cu care incep sa ma obisnuiesc sa conversez. Se zice ca o cafea e mai savuroasa intr-o companie buna-si e adevarat. Chiar compania blogului propriu are gust bun. Dar ma uit la ceas si melancolia de dimineata dispare-trebuie sa ma compun si sa ma pregatesc sa incep ziua -rutina mea de zi cu zi-munca. Azi ma asteapta o zi lunga, grea si caniculara. Si ma opresc aici -cafeaua am terminat-o si ...pana intr-o alta dimineata , la o alta cafea- va doresc o zi minunata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu