11 mai 2017

Terapie prin gradinarit




Suna ciudat si cu siguranta cine are gradina mare la tara si munceste zi de zi va zice ca am luat-o razna-cum sa fie gradinaritul o terapie? Dar cine lucreaza toata ziua " cu stiloul"  (cum zicea tatal meu) are nevoie de putina actiune afara. Mie imi place tare mult sa am grija de plante, mai ales de flori-in limita posibilitatii . Si pentru ca nu am casa cu gradina, am improvizat o mini gradina in balconul de la bloc :D Asta e locul meu de refugiu si cand ud florile sau vad noi flori aparute sunt plina de bucurie. Va impartasesc experientele mele din ultimii ani de cand locuiesc aici . Am avut o perioada cand am incercat sa cultiv rosii si ardei aici in balcon-au dat rezultate dar am relaizat ca nu merita avan in vedere apa consumata si gustul si recolta era mult pre amica. Si cand eram plecata de acasa eram dependenta de..vecina sa le ude. Asa ca in momentul de fata ma rezum la flori-mai ales cactusi, de care sunt indragostita si orhidee-pe care le ingrijesc cu multa atentie . Referitor la orhidee-am primit primele doua in urma cu 3 ani si dupa ce florile s-au uscat am tot asteptat o noua inflorire-nimic un an, doi ani. Sotul meu ma tachina mereu ca nu vor da niciodata si mai bine le arunc-bineinteles ca nu am vrut sa aud-erau florile mele dragi si am continuat sa am grija de ele. cand le-am schimbat locul anul asta au dat toate trei bobocei si doua sunt deja cu florile deschise. va imaginati bucuria mea :).

Cu privire la cactusi-totul a inceput in urma cu 4 ani cand am cumparat 12 cactusi la tagul de agricultuta  erau asa de micuti ca eram sigura ca nu vor supravietui. Acum au crescut toti, le-am schimbat ghivecele de cateva ori si unii au deja flori-o minune de flori . O adevarata terapie pentru un inceput de zi sau un sfarsit de saptamana acasa.

Primele flori in noul apartament










































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu