4 iunie 2017

Aperol Spritz

A inceput sezonul coctailurilor si al alintarilor de vara. Sunt mare fan al Ginului tonic, al Mohito-ului sau al Caipirinhei. Dar vara asta am inceput sezonul cu o bautura ce imi aduce aminte de Viena . Anul trecut am baut pentru prima data Aperol Spritz-o bautura refrescanta si foarte buna. Am invatat reteta si astazi am facut aceste minunatii . Uite si reteta!


Ingrediente: (pentru un pahar)


  • o doza (50 ml) de Aperol
  • 4 doze de Prosec
  • 4 cuburi de gheata
  • 100 ml apa cu gaz
  • o felie de portocala
In paharele de vin racite punem gheata si Aperolul-punem felia de portocala si amestecma usor.
Turnam Prosecul rece si apa cu gaz de la frigider si ea. Nu amestecam sa nu iasa gazul . 
Servim imediat ! Nu uitati de o companie buna :)






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu