2 iunie 2017

Salata de ton cu mango

La categoria salate imi place mult sa fac diverse incercari si experimente. Uneori imi iese , alteori sunt dezamagita de rezultat. Si cand ma pun sa fac o salata ma inspira ce am prin camara si frigider. De data asta am facut o salata de ton-ideala pentru vara si am aduagat mango . Mi-a placut tar emult rezultatul si va recomand sa incercati.



Ingrediente:

  • 1 mango 
  • cateva frunze de salata verde
  • 1 cutie de ton in ulei 
  • 7-8 rosii cherry
  • 1/4 ceapa mica
  • o lta mica de mustar
  • 1 lingura de maioneza
  • ulei de masline
  • sare, piper, suc de lamaie
  • o lingura de iaurt grecesc (sau smantana grasa)

Mod de preparare: 

-Alegem un mango bine copt dar nu foarte moale. Il curatam de coaja si cu grija il taiem felii potrivite.
-Salata verde o spalam si o uscam intr-un vas special daca  aveti. Eu mi-am achizitionat unul si e foarte bun-recomand. Apoi salata se taie fasii julien
-rosiile cherry se spala si se tau in jumatati; ceapa se taie marunt
-Facem vinegreta din mustar, maioneza ,ulei de masline,sare, piper si suc de lamaie -adaugam si iaurt (sau smantana)
- Amestecam si deasupra punem tonul .








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu