10 iunie 2017

Vinuri : Falcoaria (2013)-vin rosu


Falcoaria (2013)


Deoarece sunt pasionata de vinuri bune am hotarat sa povestesc putin despre vinurile gustate si care mi-au placut. Se stie ca vinurile din Portugalia sunt printre cele mai bune si , sincera sa fiu, de cand sunt in Portugalia, am inceput sa cunosc multe despre vinuri-caste, aroma, vechime, calitate ,regiune, procent de alcool, etc. Si totodata am inceput sa fiu indragostita de vinurile bune-si nu sunt putine. Poate aveti ocazia sa gasiti unele din vinurile recomandate-nu ezitati sa le achizitionati si sa le serviti corespunzator, acompaniate corect.


Vinul servit astazi a fost unul foarte bun-un vin rosu Falcoaria din 2013 (un vin din regiunea Tejo-langa Almerim, produs de quinta do Castel Branco).E un vin destul de tare-are 14% si are ca si compozitie struguri din casta Alicante Bouschet, Castelão, Touriga Nacional, Cabernet Sauvignon  si Petit Verdot.Preferatele mele :) Desi nu e una din regiunile mele favorite de vinuri acest vin m-a cucerit prin gustul deosebit de aromat- se simte gustul de fructe de padure amestecat cu un iz de vanilie ,cafea si are culoarea rubinului. 

Desi are un pret ridicat  (cca 13-15 euro) merita cumparat acest vin pentur o ocazir si o masa speciala- nu uitati ca mancarea ideala pentru astfel de vinuri e carnea (de preferinta vaca ) , branzeturile cu gust puternic, pestele cod bacalhau , carnea de miel-oaie. 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu